חדרן/ית
בלעדיכם בית המלון הוא לא בית מלון. אתם דאגו לתת למלון את הטאץ' שהופך אותו למפנק ונעים לשהות.
מה עושים?
אחריות על ניקיון, סדר ותחזוקת חדרי האירוח בבית מלון ככה שיהיה כיף להכנס ולשהות בהם.
כשאנחנו אומרים אחריות על החדרים אנחנו מתכוונים ל:סידור מיטות, החלפת מצעים, ניקוי חדרי אמבטיה, ניקוי אבק משטחים, שאיבת אבק וחידוש מלאים.
כמובן שבמקרה הצורך, אתם הכתובת של האורחים לבקשות מיוחדות או לדיווח על בעיות תחזוקה במידה ויהיו.
אתם תמיד שם עם היד על הדופק - דואגים שהחדרים יהיו נעימים לשהות בכל רגע, נוחים, מצוידים היטב וקשובים ללקוחות ולצרכים שלהם כך שימשיכו להנות מחדרים מזמינים.
מה צריך?
אחריות - אנחנו סומכים עליכם שאכפת לכם
תודעת שירות גבוהה - כשאתם מחייכים ונעימים, כך גם ירגישו האורחים.
יסודיות ועירנות - העין שלכם לא מפספסת שום דבר והכל בשליטה כשאתם בשטח.
יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה - אתם פשוט אוהבים לראות שהכל מתוקתק ונעים, וזה חלק מהאופי שלכם.